Шұрайлы және тақыр жерде сапарда болғанда жол үстіне аялдауға қатысты (не айтылғаны) туралы

Шұрайлы және тақыр жерде сапарда болғанда жол үстіне аялдауға қатысты (не айтылғаны) туралы

1120. Әбу Һурайрадан (Аллаһ оған разы болсын). Ол: «Аллаһ елшісі (с.а.с.): «Шұрайлы жерде сапарда болғандарыңда түйелерге жерден несібесін беріңдер. Тақыр жерде сапарда болғандарыңда ол жерде

егер оларға берілетін жалпы сауап екеуінің арасына бөлінсе, екеуі де тең сауапқа ие болады» деп үйлестірген. Өйткені үйінде қалып, жорыққа аттанғанда отбасын қамтамасыз ете алмай кеткен кісінің отбасын қамтамасыз еткен адам онымен сауапта ортақтасады. Мұнда егер жорыққа аттанған адам отбасын өзі қамтамасыз етіп кетсе, оның екі есе сауап алатынына сілтеме бар.
1 Нафиғ – Әбу Абдуллаһ әл-Мәдәни, Ибн Омардың азат еткен құлы, табиғин, әйгілі ғұлама, хадис жеткізуші.
2 Тура жолды ұстанған халифалардың бірі ретінде танылған табиғиндер қатарындағы кісі.
3 Әл-Аузағи, әш-Шафиғи, Ибн Уаһб, Ахмад және басқалардың пікірінше, он бес жасқа толған жеткіншек ұйқыда шақуат көрмесе де, балиғатқа жеткен болып саналады да, оған құлшылыққа қатысты т.б. міндеттер жүктелетін болады.
4 Басқа бір риуаятта Пайғамбарымыз (с.а.с.): «Ақиқатында мен оның жау қолына түспеуіне сенімді емеспін», – деп айтқан. Әбу Ханифа, әл-Бұхари және басқалар
«мұндай қауіп болмаса, Құран жазбаларын алып баруға болады» деп есептеген. Ғұламалар мұсылман еместерге мазмұнында Құран аяттары қамтылған хат жазуға рұқсат етілетіндігіне бірауыздан келіскен. Өйткені Пайғамбарымыздың (с.а.с.) Һирақлге жолдаған хатында Құран аяты жазылған болатын.

жүрісті жылдамдатыңдар. Ал түнде аялдаған кездеріңде жолдан аулақ түсіңдер, өйткені ол – зиянды жәндіктердің түндегі мекені», – деді», – деп айтқан1 (1926/178).

Муслим ибн Хажжаж әл-Қушайри ән- Найсабури

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *