Пұттарды Қағбаның маңынан аластау
1187. Абдуллаһ ибн Масғұдтан (Аллаһ оған разы болсын). Ол:
«Пайғамбар (с.а.с.) Меккеге кіргенде, Қағбаның айналасында үш жүз алпыс пұт бар еді. (Пайғамбар (с.а.с.)) оларды қолындағы таяғымен нұқып:
«Ақиқат келді, жалған жоғалды. Ақиқатында, жалған жоғалушы»5;
Мен сендердің қастарыңда өмір сүремін және сендердің қастарыңда өлемін» дегенді меңзеген.
1 Ансарлар Пайғамбарымыздың (с.а.с.) айтқанына қуанғандықтарынан және өздері қауіптенген ойлары үшін ұялғандықтан жылаған. Олар мұны Пайғамбармен (с.а.с.) айырылысуды және оның жанында басқалардың болуын қаламағандықтары себепті ғана айтқандарын жеткізген. Олар: «Біз сенің қасыңнан табылуды және сенің әрдайым біздің жанымызда болуыңды қалаймыз, осылай сенен пайда алғымыз келеді, берекеңнен пайдаланғанымыз келеді және бізді тура жолмен алып жүруіңді қалаймыз», – деген.
2 Пайғамбарымыз (с.а.с.) мұны пұттар мен оларға табынушыларды қорлау, пұттардың зиян да, пайда да келтіре алмайтынын әрі олардың өздерін қорғай да алмайтынын көрсету үшін жасаған. Сол сияқты Аллаһ тағала: «Негізінде, сендердің Аллаһтан өзге жалбарынатындарыңның барлығы жиналғанымен, олар шыбынды да жарата алмайды. Егер шыбын олардан әлденені алып кетсе, одан оны құтқарып та қала алмайды. Талап етуші де, талап етілген де әлсіз», – деп айтқан (Хаж, 73).
3 «Исра» сүресінің 81-аятын қараңыз.
4 Меккені бағындырған күні Пайғамбарымыз (с.а.с.) ихрамда болмағаны жайында ғұламалар бірауызды келісімге келген. Ол күні Пайғамбарымыз (с.а.с.) басына дулыға киіп алған болатын. Сондықтан хадис Меккеге кірген адам ихрамда болсын- болмасын Қағбаны тауап етуі керектігін көрсетеді.
5 «Исра» сүресі, 81-аят.
«Ақиқат келді, енді жалған (ештеңені) бастай да, қайтара да алмайды»1,
– деп айта бастады», – деген.
Ибн Әбу Омар2: «Мекке бағындырылған күні» деп қосқан (1781/87).
Муслим ибн Хажжаж әл-Қушайри ән- Найсабури